What are words if you don´t mean them

Ligger nu nerkurrad (vet inte ens om det är ett ord) i Jackies säng efter en dag med np i spanska som kunde ha gått bättre. Sjuklingen i mig har även börjat komma fram och jag ser verkligen fram emot en vecka med dansuppvingar, löptest och klädsim. Men vad ska man göra åt saken, det är bara att gilla läget helt enkelt.

Min lilla depp period jag hade för ett litet tag sen då jag alltid jämförde mig med andra och aldrig blev nöjd med det jag gjorde har börjat gå åt rätt håll. Jag bryr mig inte så mycket om vad alla andra får för betyg, det har ju ändå inte jag någon nytta av, självklart är det kul för dem men jag orkar inte tycka synd om mig själv för att jag får sämre poäng ooh varför lägga ner massa onödig tid på att tycka synd om sig själv i sådana lägen? Det finns ju folk som har det värre än att kanske skriva ett G på något prov. 

Var stolt, du är bäst i världen på att vara dig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0