om sanningen ska fram

ÄNTLIGEN!! Jag har hittat min avslutningsklänning. Det blev en korallfärgad, enkel men snygg från Gina. Mycket nöjd tjej.
Sitter nu och pysslar ihop det sista på min natur artikel om Övergödningen, som jag hoppas kunna få ett Vg på iallafall.
Idag har dagen rullar på som den brukar med betygsamtal i engelska, nationelltprov i spanska och en flashmob på stan. Det sista var nog utan tvekan dagens höjdpunkt.
Nu ska jag spendera de sista minuterna i duschen innan jag lägger mig och taggar inför det absolut sista nationellaprovet jag gör i årskurs 1.

Just det, fick med mig ett par nya löparskor hem. Det är inte vilka skor som helst, utan man kan koppla ihop dem till iphonen! Hur coolt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0