Why is everyting with you so complicated

Har sagt kanske tre-fyra gånger att jag ska färga håret, men det blir inte av ikväll heller. Jag har alldeles för mycket plugg som bara ligger. Men den som väntar på något gott...
Annars då? Jo det rullar på som vanligt, får inte in så mycket i huvudet för tillfället men det är inget nytt. Jag har inte lämnat sängen på hela dagen och det tänker jag inte göra heller. Spanskaboken tillsammans med tusen papper ligger utspridd i sängen. Att bråpå vad som finns i sängen, om jag inte har två täcken och fyra-fem kuddar kan jag inte sova, någonting som jag har fått för mig i allafall! Kanske är alla kuddar svaret på varför jag har nackproblem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0