Skolan slutade klockan fyra och sedan bar ...

Skolan slutade klockan fyra och sedan bar det av till optikern. Ett par månadslinser är nu intryckta i mina ögon som även har gråta lite idag efter allt skratt i skolan. Nu sitter jag hos mormor och morfar och jag precis ätit hembakta bullar med saft. Man känner sig så liten igen när man plingar på dörren och mormor öppnar med ett leende till öronen och bordet är fullt med mat. Här skulle jag kunna tillbringa flera veckor, all stress och oro försvinner och allt blir serverat på silverfat. Jag älskar er mormor och morfar!


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: tack gertrud, du med! <3

2011-03-23 @ 08:19:26
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0