Om du bara visste. Det hade blivit mycket lättare då.

Äntligen börjar jag känna mig glad och lite motiverad till saker och ting igen. Allt pluggande ger helt okej resultat, sommarjobbet är klart, mina vänner är underbara och skolan bjuder både på det ena och det andra.
Efter ca 25 försök att starta datorn så har jag nu lyckats. Jag mer eller mindra hatar den och jag skulle ge nästan allt för en ny, men som sagt så har jag och plånboken inte samma syn på det hela just nu.

Denna vecka är det marknadsföringsvecka på Kulturskolan och min dansgrupp ska representera självaste Kulturskolan. Så i morgon bär det av för 2 dansuppvisningar i skäggetorp och senare i veckan blir det även flera uppvisningar lite här och var.

Nu slår jag på The notebook och längtar till morgondagen!
So long guapas.

Kommentarer
Postat av: fanny

The notebook är så himla underbar! En redig tjutfilm <333

2011-03-15 @ 07:35:11
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0