Idag har jag namnsdag!

Kan allt på Iphonen försvinna om man uppdaterar programvaran? Eller finns bilder, musik etc kvar i telefonen?
00:05 i natt fick jag ett sms av Caroline som på något vis kom ihåg att jag hade namnsdag. Kan meddela att jag inte hade en aning om det, men smset var riktigt gulligt. Tack du! ♥
Redovisningen i fredags gick grymt bra. Gruppen såg proffsig ut i våra vita tröjor och svarta byxor, vilket kanske var lite patetiskt men va fasen, man måste gå in för saker och ting.
UF-mässan var en häftig upplevelse då Folkungaskolan lyckades ta hem flera stora priser, bland annat årets bästa ekonomilärare!
Börjar även känna mig lite sjuk igen, men helgen tillbringas hemma framför tvn för att förhoppningsvis bli lite bättre till måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0