Its only after we have lost everything that we are free to do anything.

Resan till London kan bara beskrivas med ett ord: UNDERBART! Jag är mer eller mindre kär i staden, om man nu kan bli kär i en stad?, och jag skulle aldrig säga nej till att åka igen. Det kan ha varit den bästa resan jag har gjort och bilder kan jag lova att det kommer upp, kameran gick på högvarv alla dagar. De här dygnen jag har varit i Sverige har jag dels hunnit med att åka till en inte alls för härlig fest i Nykil, som slutade med att jag och Louise tog våra grejer och gick till Vikingstad, cirka 1,5 mil mitt i natten är inget att rekomendera. Även laserdome, mys med bästa Get Involved och solning har hunnits med. I morgon ska jag för första gången jobba och tjäna ihop mina egna pengar! Vuxen poäng så det bara sjunger om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0