Gråt inte för att det är över, le för att det hände

Tänkte visa er lite bilder från kvällen men duktig som jag är glömde jag kameran hemma. I morgon börjar sommarjobbet på allvar, då jag enbart har jobbat extra innan och jag vet inte med vilket ord jag ska kunna beskriva de små ungarna som kommer fram till kiosken med en tia och pekar ut sitt godis och sedan ångrar sig och har sig. Men det är sådan som man kanske får vänja sig med.

Nu funderar jag att avsluta denna dag på det absolut bästa sätt jag vet: en film! Det är någonting med det alltså, att slå på en film och sedan somna till den. Man sover så mycket bättre på natten då, eller det är kanske någonting som jag bara har fått för mig?
Men nu säger jag godnatt och hoppas att ni har haft en lika fin dag som jag har haft. ♥

Kommentarer
Postat av: fanny

svar: det är så jag jobbar! ;) <3

2011-06-13 @ 01:26:23
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0