Så länge man inte ger upp har man inte förlorat

Har tryckt i mig två olika tårtbitar, massa kakor och läsk, 1års kalas kanske inte är så farligt iallafall. Som sagt så var jag på 1års kalas hos grannen på eftermiddagen. Nu är mjukiskläderna på, godiset är framme och Mysteriet på Greveholm visas på tv, livet leker ibland.

Igår var det 18års fest i Gistad och sedan fortsatte vi in till stan. Galet bra kväll kan jag lova, tack för allt! Nu när helgen har varit toppen måste jag dra ner lite på det roliga och spendera söndagen med läxböckerna, men det tar vi då. Nu ska jag fortsätta mysa runt i min fina Håkan Hellström tröja, love it!


Kommentarer
Postat av: fanny

Håkan tröjan är underbar!! <3

2011-02-26 @ 20:05:52
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0