De olika revolutionerna ♥


God morgon på er!
Det första som hände i morse var att Louise ringde mig. En glad och härlig tjej i mobilen och hon gjorde min morgon. Jag älskar att få glada samtal på morgonen, det gör liksom så att man blir pigg och glad själv.

Nu sitter jag med historia boken intryckt i ansiktet och hoppas kunna lära mig något tills nästa vecka. Ibland önskar jag att jag va född för länge sen, typ 1700-talet. Då var det inte lika mycket historia att läsa! smart va?

I eftermiddag åker jag till Louises farmor och farfar för att möta upp henne och hennes syster. Sen får vi se vad som händer, tror att det blir en solning och lite volleyboll tittande! muums.

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Åh vad roligt att höra! Tackar så mycket :D

2011-02-23 @ 11:22:40
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0