I morgon kan det vara försent.

hejsan hoppsan lillebror...

idag får vi hopps att jag har lite mer att skriva...

Ikväll blir det första fredagen på lite mer än en månad som spenderas hemma med familjen. Jag har haft fullt upp varje fredag men fy tusan, det är verkligen inga fredagar som jag kommer att glömma..!!

Vad ska jag berätta mer ? - jo att våran fina tackfest blev uppskjuten 2 veckor så i morgon blir att hitta på något annat trevligt, kanske träffa Fanny ?

Jag har tänkt på en grej.. det är mörkt när man går upp och det är typ mörkt när man kommer hem. Det är bara ljust när man är i skolan och då är man ju bara inne. Lite tragiskt det där tycker jag, men på något sett så gillar jag hösten ganska mycket och vintern är ännu bättre..

Nu ska jag kolla på Idol.

puuuuussss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0