H&M




Jag gillar dessa skjortor skarpt och ett stort plus är att dom endast kostar 99 :-  Jag får hoppas att min mor sätter in min lilla lön på koret snart så jag kan handla lite..det behövs !
Vad händer annars idag då? - jo det är inte plannerat än, jag får se vad som händer. Men jag är väldigt sugen på äpplepaj med vaniljsås, så det är inte helt omöjligt att det slinker ner en sådan bit ikväll.

Nu ska jag kolla runt lite och jämföra priser på iPhone 4. Den skulle ju inte heller sitta fel i fickan!




Kommentarer
Postat av: Evelina :)

och vad är det för fel på din nokia nu då! :O den har ju snake liksom SNAKE! :O<3

2010-09-05 @ 20:31:34
Postat av: emma

sv: haha.. det är inget fel på den. men jag känner att en liten uppgradering av mobil skulle inte sitta fel ! ;) <3

2010-09-05 @ 22:34:25
URL: http://loveandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0