bumpy ride



Tjooooo !

Helgens planer ändrades lite, men vad fasen gör det lixom..
Jag funderar på att sätta på en fin film snart eftersom jag har världens bästa schema och börjar 10.40 varje måndag ! (y)

Nu så här några veckor efter man har haft nollning så kan jag ju bara säga att jag faktikt saknar det!
Jag gillade att skämma ut mig lite och att gå i fula kläder, kanske eftersom jag ofta gör det annars med, menmen.
I morgon kommer det efterlängtade studiebidraget !!!!! det innebär att på tisdag kommer alla pengar att va slut...

Nu ska jag iallafall sätta på en där filmen och försöka göra några engelska glosor samtidigt, önska mig lycka till!

puuuussss ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0