be who you are and do what you want

aaajjdå ! jag ber om ursäkt för den verkligen usla uppdateringen här, men det känns som att det finns så mycket annat som kommer ivägen, men nu är jag ju här och det är ju bra.

idag fick jag höra (för en gångs skull) att jag va för seriös i skolan idag!? Nu blir jag lite fundersam här. När jag är lite pajas i skolan då får jag höra att jag är lite föööör mycket och när jag väl är seriös ja då får man höra att man är föööör seriös och att jag måste släppa loss lite!? ae jag orkar inte ens fundera mer på det där.

Jag har ett huge problem!!!  Det är så här att jag vill verkligen hitta på något i morgon och på lördag men alla är antingen borta eller så är alla sjuka!! Fy tusan man får hoppas att det löser sig det där....

Nu ska jag sova och i morgonbitti får man tillochmed privat skjuts till skolan ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0