you are so good for me

Är nu hemkommen efter skola och lite jobb. När jag ändå pratar om det, några har frågat mig vad jag jobbar med och jag jobbar på min pappas företag och jag gör allt som behövs. Allt från städning till pappersarbete!

Jag är helt överlycklig att jag inte har någonting att plugga på ikväll, men min överlycka sänks lite när jag tänker  på samhälls provet vi hade idag, det är knappt så det är värt att nämna någonting om det här.

Ikväll skulle jag bara vilja krypa ner i sängen och läsa Veckorevyn som kom hem idag, men nej det har man inte tid med, inte just nu iallafall. Ska på träning om cirkus en halvtimme och min pepphet? är väldigt långt ner just nu, men det är väl bara att pallra sig dit. Bra att man har Julia och Louise med sig iallafall.

Jag har även konstaterat att min höjdskräck inte dirket har blivit mindre! Samarbete på idrotten med höga bommar och läskig balansgång är nog inte riktigt min grej det heller.

Såg nu att jag även glömde att skriva någon hälsningsfras i början så den kommer nu istället!: God kväll!

favorit i repris..!♥


Kommentarer
Postat av: fanny

love bilden! (och er såklart!

<333

2010-10-27 @ 20:33:11
URL: http://fffannie.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: klockrent om du bara hade gillat bilden o inte det som va på ! ;) <33

2010-10-27 @ 22:33:12
URL: http://loveandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0