söndagen den 17 oktober, 17:32

För det första måste jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har verkligen haft fullt upp.


Fredagen spenderades hemma med Fanny, behöver inte gå in på detaljer mer än Daim ! Igår va det fest i ljungsbro och övernattning hos Louise. Idag har jag (tro det eller ej) pluggat i ca 4 timmar !! duktig är ju bara förnamnet!

Jag har egentligen inget sådär specielt att säga. Men min kväll kommer bestå av ca 100 % plugg. Nej, vem försker jag lura, det kommer sluta med att jag ligger i sängen och kollar på film som alla andra kvällar, det lockar så otroligt mycket mer än att sitta med ögonen stirrandes ner i en bok med ett konstigt spåk som jag ändå inte frstår någonting av.

Nu ska jag iallafall äta mat och det är en sak som är säker.
Bjuder er också på två bilder från helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0