det går åt rätt håll

Gårkvällen vart väldigt lyckad men jag måste säga föråt till Fanny för ett bitmärke som jag råkade ge ut till henne! (a)♥

Idag vaknade jag lite för sent men vem bryr sig på en lördag? inte jag iallafall..
Nu sitter jag med ett underbart  svenska grammatik häfte som ska vara inlämnat på måndag plus en skriftlig inlämning. Hur kan svenska språket vara så svårt? Alla kan ju prata?

Ikväll så skiter jag i mitt pluggande fullständigt. Jag träffar Mathilda i stället för film och massa mys. Stannar över natten där också! Jag vet inte hur länge sedan det var jag träffade henne, allt för lång tid var det iallafall.

och bara för jag och mathilda är så snygga så får ni en bild på oss. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0