ben & jerry's - cookie dough

jag tycker att det är så grymt tråkigt att alltid skriva samma hälsningsfras. Så nu struntar jag i den på ett tag.

Igår var jag i Malmslätt för att kolla på min brors innebandymatch, kanske inte jättelyckat men skitsamma. Träffade Julia i hallen så följde med henne till stan för att sedan spendera kvällen och natten hemma hos henne.
Satt i fem hela timmar och tittade på paradise hotel avsnitt, skulle väl tro att vi tillslut somnade vid 4 halv 5? lyckat !!

Nu har jag blivit lite smått beroende av paradiset så ikväll ska jag själv sitta och titta på alla avsnitt från förra året. Måste även säga att ikväll har jag ätit min första Ben & Jerry's sedan februari då jag hade körtelfefber, lite orolig över att jag nu kommer börja köpa den där dyra glassen igen, men ska försöka att motstå, men ibland måste man ju få unna sig lite extra!

Nu till paradise hotel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0