now I know how I feel about you

Det känns som det enda jag skriver om är min historia bok, men den tar upp mer än hälften av mina dagar just nu. Så det behövs ju inte mycket IQ för att räkna ut vad jag har gjort idag..
Jag valde Företagslinjen för att inte plugga lika mycket som Natur, men jag vet inte om vi slår dom just nu faktiskt.

Men det som har gjort min dag lite ljusare är iallafall att data inlämningen skulle in på Söndag och inte på Fredag! wiihoo
 
Ni vet redan vad jag ska göra nu i två timmar tills Beck börjar. Håll tummarna att jag överlever skiten...








Kommentarer
Postat av: fanny

SV: always love yoooooooooouuuu!

2010-11-07 @ 21:17:48
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0