Love is painful, that´s true!

  • Engelska prov - √
  • Historia prov
  • Engelska läxa
  • Spanska läxa
  • Data inlämning
  • Matte läxa

Måste börja med att säga att jag gick hem från stationen i Linghem, viket motsvarar ca 3 kilometer i den värsta snöstormen man kan tänka sig just nu. Kan säga att det var bland det värsta jag har gjort.
Jag kände att vintern kom så förbannat fort, så nu sitter jag och tittar på Sällskapsresan! Ni vet den när dom är utomlands och har sig.

Väntar på att mamma ska komma hem efter en heldag i Stockholm, vilket jag inte alls är något avundsjuk på.
Men för att vara lite positiv så är jag ledig imorgon eftersom alla gymnasieskolor har studiedag.

Nu ska jag göra mig en kopp varm choklad och bara njuta av ledigheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0