jag kan inte släppa det viktigaste ur mitt huvud.. dig !


måste jag ens påpeka hur mycket jag vill tillbaka till Tunisien? och måste jag påpeka hur mega snygg jag är i backslick ?

.Äntligen kan jag bocka av historian och engelskan från listan och gå vidare med datan ikväll, det är inte okej att plugga på en lördag!

Det finns ett ord om filmen igår. Hjälp! Det var den värsta film jag har sett, det sa jag om ettan också men tvåan var snäppet värre. Rekomenderas starkt måste jag säga.

Lite rädd som jag är så ville jag inte sova själv efter bion så Louise, som kände samma sak, följde med mig hem och sov vid min sida hela natten. Vi vaknade upp vid 12, för att sedan åka in mot stan för att träffa Jackie.

Nu ska jag prata lite med Jackie, CU biatches !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0