everybody hit the floor

jahopp. nu har man kommit till den stunden då man verkligen inte vet vad man ska skriva. men jag kan ju alltid börja med att säga att vi slutade en timme tidigare idag för att datakunskapen var inställd,vilken är ett enormt stort plus.

Ett enormt minus är att jag börjar bli sjuk. har grymt ont i kroppen, huvudet värker och halsen är helt fuck up.

jag funderar skrapt att skita i engelskan ikväll och bara lägga mig och sova. kanske kan dra en bortförklaring att min hund åt upp min bok. men eftersom jag nu inte har en hund kanske det inte är så bra, men iförsig så vet ju inte läraren det..hmm ? nu vart det svårt. kanske ska göra skiten iallafall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0