du är lika fräsch som en nyplockad apelsin

Blogg.se vill inte samarbeta med mig just nu så därav inga bilder.

Ikväll stod dans och filmtittande med klassen på schemat, dock var inte dansen med klassen vilket kanske var lite synd, beror på hur man ser det.

Eftersom jag är en sådan snäll vän så ska jag ha en myskväll med Fanny i helgen med tårta o grejer eftersom hon fyllde år i måndags. Gulligt va? I know.
Gillar även Fannys sjukt bra raggningsreplik som hon så fyndigt kom på idag; du är lika fräsch som en nyplockad apelsin!

I morgon är det fredag, fin-företagar-fredag som vi så fint kallar det. Så ikväll blir det att leta fram lite kläder som passar till "temat".

Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur svenska boken och antagligen sätta på en bra film, så jag tror nog att jag struntar i det första..

God natt påer!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0