det finns inget jag inte skulle göra för dig

Gud vad trött jag blir på det här. Jag gjorde klart hela datan inatt och i morse när jag skulle fixa till det lite så är allt borta. Inte en ända mening som jag skrev igår var kvar. Ni kan inte ana min ilska just i det ögonblicket. Så det var ju bara att börja om igen, så nu återigen är jag klar med datan och nu är den tillochmed inskickad !!

Min gudmor ringde nyss till mig och sa att hon bjuder mig och min bror på harry potter och pizza nästa helg. Min kväll vart så grymt mycket bättre tack vare henne. Vi bestämmde också när vi ska ha det traditionella pepparkaksbaket som vi har haft sedan jag knappt kunde gå. Jag älskar att ha traditioner varje år med folk som man verkligen gillar.

Ikväll blir det chokladpudding och Beck! kan inte bli så mycket bättre just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0