Baby you're all that I want ♥

Är nu hemma efter en dag på staden med mamma och bror. Fick med mig mina älskade skor hem som jag har längtat efter i 1,5 månad! Blev även en fika och lite bowling. Träffade Evelina lite överraskande i sporthallen också.
En timme kvar sen får jag dregla lite framför Olle i Idol.... Historia boken ligger fortfarande och skriker på mig men jag får väl vara lite social mot den i reklam pauserna.

Detta blir resultatet när man lämnar Fanny i fem minuter med min dator...man kan inget annat än att le.






Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha snyggast i stan (H)

och du med såklart ;)<3

2010-11-06 @ 00:13:54
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0