20.13

Idag har det blivit städning, moppeåkande, hamra, julia och fotboll. och jag som inte skulle göra nått idag!?
Söndagar är sånnadär tråkiga dagar för att man vet att när man vaknar är det en ny lång vecka, även fast det är sommarlov har jag lite små ångest varje söndag.

Igår när man slog på tv så var det ju såklart bröloppet som kom upp, och självklart så fastnar man där, det slutade med att jag satte mig vid 3 och gick därifrån vid kvart över 12!?, inte bra!

Nu väntar jag på min mor, hon kanske ska ta med sig pizza.  Ikväll blir det även lite bakning som jag har lovat mamma nu i kanske 2 veckor att jag ska göra.

Lite bilder från 9ans skolavslutning! 9b2 ♥







Kommentarer
Postat av: HANNA

yesbox, och det är vi fortfarande!



btw, nyyyy blogg va fan?!

2010-06-20 @ 23:48:19
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: emma

sv: absolut! :)

haha, jajamen ! en sista gång !;)

2010-06-22 @ 17:57:10
URL: http://loveandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0