midnight fantasy

uppe med tuppen idag för att åka in till stan för lite mellandags rea. tog lite fel på tider här o var men tillslut fick jag med mig hem det jag skulle. en ny tv och en digitalkamera.

fick även en försenad julklapp från min datakunskaplärare. jag såg nyss att jag hade fått ett mail av honom att jag skulle få ett Mvg i kursen och jag är helt till mig nu eftersom jag trodde att jag skulle behöva göra några extra uppgifter och ni kommer väl ihåg när allt mitt arbete försvann? datakunskap kanske inte var mitt bästa ämne, menmen Mvg lyckades jag få iallafall.

snart ska jag och familjen åka iväg till farmor för lite fika, en tradition som nu har hållt i 25 år tror jag att det var? ja våran familj gillar traditioner!

nu tänkte jag slänga i mig lite mat och jag lovar er att ikväll kommer jag sitta fast limmad vid min nya tv!

så här såg det ut innan.


nu ser det ut så här, lite skillnad. nu kan jag tillochmed se vad som är på tvn! dock så ska tvn upp på väggen!



Kommentarer
Postat av: fanny

haha jag kollade också på bilar!!!! sjuukt najs tv då :D<3

2010-12-25 @ 21:02:43
URL: http://fffannie.blogg.se/
Postat av: marika

svar: haha tack, I think! =D

och jag kollade också på bilar! ;D<3

2010-12-25 @ 21:12:11
URL: http://hanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0