IDAG ÄR DET JULAFTON !

gud så fort tiden har gått! det känns verkligen inte som att det var ett helt år sedan man sa det senast?
men dagen har varit otroligt mysig och har spenderats hemma med familjen, farmor, mormor och mofar. jag tycker att julafton är bland de mysigaste dagarna på året, det är någon annan känsla och stämning över alla.

i morgon är det jag som ska stå längst fram i kön in till expert! här ska en ny tv införskaffas.!
jag är nog inte som alla andra som tycker att kalle anka är det bästa på hela julafton, jag tycker att det är helt utantvekan svensson svensson! jag har fasen längtat hela dagen och snart är det dags! haha, jag är som ett litet barn på julafton! i försig så är det ju julafton idag, haha okej en var riktigt dålig.

men god jul till er alla från oss alla! eller hur nu waise skulle ha sagt!



kärlek till Get Involved! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0