de vackraste sakerna i livet kan man inte se eller ta på, de finns i ditt hjärta.

börjar direkt på den stora frågan! hur gick det på hiphop jam i onsdags? - det var helt sjukt galet! bland det roligaste jag gjort och dansade för fullt i flera timmar med galna tjejer. tyvärr så har jag inga bilder där ifrån men ska försöka fixa några.

nu är förövrigt allt klart till klasskampen tills på måndag! och hell yää så bra det blev.
idag skulle jag få testa mina linser men icke sa nicke, jag var för förkyld för att hålla på i ögonen så vi får en nyss försök nästa vecka i stället.

ikväll blir det mys med familjen och i morgon blir det nog att bege sig till ekholmen för en natt där hos en fin vän.

i morgon lämnar jag in kameran, så håll ut gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0