22 december 2010

inte så vidare värst bra uppdatering här, men det är så mycket annat som ska göras nu på lovet!

lite snabbt här nu vad som har hänt i veckan.
min klass var som sagt med i klasskampen i måndags och vann pris för bästa muta, priset var ca 200 clementiner! ni får tycka vad ni vill..

tisdag var det avslutning i skolan. först med fika och frågesport för att sedan lyssna på musikarna i aulan. Senare gick jag och några fina människor från klassen till stan för att fika.

igår kväll åkte jag in till stan för lite mat med fina tjejer från gamla klassen, blev att jag även stannade över natten.
Idag har vi firat min gammelmormor som fyller 96 år idag! hon är hur verkligen hur cool som helst.

träffade även den gulligaste gubben i sverige idag! blev lite smått kär..





Kommentarer
Postat av: fanny

haha älskar den bilden på oss ;D <3

2010-12-22 @ 23:36:46
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0