I want to start from the highest mountain...

Hej på er !!

Jaha. vart ska jag börja? Jag har gått och blivit helt mega förkyld! Det ända jag gör nu på kvällarna är hostar,nyser,snyter mig, hostar lite till, ser på film och sover. Jag måste försöka att göra allt nu för att bli frisk, det är ju för tusan nollning på fredag!
Det finns nog inget riktigt stort + när man är sjuk. Om det skulle va något så kanske att man kan tycka lite synd om sig själv..!

Dagen rullade på väldigt sakta idag och jag trodde aldrig att den skulle ta slut, det var verkligen hemskt ett tag! Annars då? - Jo det är ändå ganska bra om man räknar bort allt det där dåliga. Just det hade två diagnoser idag, en i engelska och en i matte. Tror att det gick hyffsat på matten iallafall, engelskan hoppas jag att det gick någorlunda bra.

Jag är seriöst överlycklig att Fångarna på fortet har börjat igen. Underbart!. Man känner sig lite liten igen när hela familjen sitter och kollar på fångarna på fortet och man är fortfarande lika nervös över om dom ska klara sig från tigrarna på slutet.

Är det någon som har ett tips på någon snygg väska? En normal stor och helst brun men det går bra med någon annan färg också. Man ska kunna använda den till skolan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0