15 augusti 2010

Idag är det den dagen man har fruktat hela sommaren. Den dagen som man verkligen inte vill ska komma. Den sista dagen på sommarlovet innan allt blir nytt. Det där med att allt blir nytt menar jag med nya kompisar, ny skola, nya rutiner, aa ni fattar.
Men på något sett så tycker jag att det ska bli lite kul och spännande att börja skolan igen. Men jag känner mig inte riktigt redo än, eller är jag det? Det kommer att bli så mycket tt tänka på nu på gymnasiet. Just nu skulle jag bara vilja vara 7 år igen , då allt var bra och man behövde knappt tänka, men bara va där och lekte. Allt var så mycket lättare då. Men nu är jag här och jag ska försöka gilla läget så mycket som jag kan.
Ett plus är iallafall att jag ska åka till Emma ikväll och sova där, så åker vi tillsammans till skolan i morgon.

9b2 LinghemskolanSp1c Folkunga








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0